Arkadaşlar Sony marka telefonlar hoşuma gitti.
Ortalama 1200-1500TL arasında bir telefon düşünüyorum.
Şu an için Z2 ve Z3 Compact hoşuma gitti gibi.
KRİTERLER:
1. ŞARJ (kullanıma bağlı tabi ama aralarında iyisi)
2. KAMERA
3. KULLANIM
4. ANDROİD
5. Max. 5inç

Sizce ne almalıyım?

Z1 arkadaş önerdi fena telefona benzemiyor.
Z2 hoşuma gitti ama internette okuduğum kadarıyla sıkıntıları var ama dediğim gibi telefon hoşuma gitti.
Z3 Compact ise aralarında en pahalı olanı, küçük kullanışlı bir telefon.

Sizce bu üçünden hangisi?