Arkadaşlar Sony marka telefonlar hoşuma gitti.
Ortalama 1200-1500TL arasında bir telefon düşünüyorum.
Şu an için Z2 ve Z3 Compact hoşuma gitti gibi.
KRİTERLER:
1. ŞARJ (kullanıma bağlı tabi ama aralarında iyisi)
2. KAMERA
3. KULLANIM
4. ANDROİD
Sizce ne almalıyım?
Xperia Z Ultra alın

Bakın
@CengizYurek; aklına girdim almış kendisi
sizde bi inceleyin derim..

2.eli 700-900 arası