HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar Sony marka telefonlar hoşuma gitti.
Ortalama 1200-1500TL arasında bir telefon düşünüyorum.
Şu an için Z2 ve Z3 Compact hoşuma gitti gibi.
KRİTERLER:
1. ŞARJ (kullanıma bağlı tabi ama aralarında iyisi)
2. KAMERA
3. KULLANIM
4. ANDROİD

Sizce ne almalıyım?
Xperia Z Ultra alın
Bakın @CengizYurek; aklına girdim almış kendisi

sizde bi inceleyin derim..
2.eli 700-900 arası