• 09-03-2008, 18:49:19
    #1
    ArkadaÅŸlar cep telefonundan yada blackberry ile internete girebilirmiyim
    Msne giriliyor biliyorum ama mail geldiÄŸi zaman haber veriyormuÅŸ

    Maillere cevapda yazabiliyormusuz çünkü yabancı bir müşterimle uzun süre blackberry ile yazıştık ama msnde hiç konuşamadık

    Turkcellinde şimdi edge hızında internete girilebildiğini konuştum turkcell bayiinden. Edge hızı ne kadar hızlı kaç mb oluyor.

    Kısaca
    internete en rahat nasıl girerim cepden

    Ayrıca
    Siemens laptopım var wireless olmayan yerlerde internete girme şansım varmı turkcellin böyle bir hizmeti var biliyorum onun dışında varmı?

    Bilgilendirici bir akışı olur yazının devamında inşallah herkes faydalanır.
  • 06-04-2008, 22:19:45
    #2
    ben kendi cep telefonumdan bağlanıyodum internete ama modeli 6020 olunca biraz garip oluyo
    128*128 ekran... foruma girmek istedim fazla kontör gitmesin diye arşive girdim direk bi konu okumaya çalıştım kendi nikim bile ekranın yarısını kaplıyodu... yeni modellerle baya güzel olabilir...
    ama cookieler felan ne derece çalışır bilmiyorum...