ArkadaÅŸlar cep telefonundan yada blackberry ile internete girebilirmiyim
Msne giriliyor biliyorum ama mail geldiÄŸi zaman haber veriyormuÅŸ
Maillere cevapda yazabiliyormusuz çünkü yabancı bir müşterimle uzun süre blackberry ile yazıştık ama msnde hiç konuşamadık
Turkcellinde şimdi edge hızında internete girilebildiğini konuştum turkcell bayiinden. Edge hızı ne kadar hızlı kaç mb oluyor.
Kısaca
internete en rahat nasıl girerim cepden
Ayrıca
Siemens laptopım var wireless olmayan yerlerde internete girme şansım varmı turkcellin böyle bir hizmeti var biliyorum onun dışında varmı?
Bilgilendirici bir akışı olur yazının devamında inşallah herkes faydalanır.
Cep telefonundan internet
1
●1.179
- 06-04-2008, 22:19:45ben kendi cep telefonumdan bağlanıyodum internete ama modeli 6020 olunca biraz garip oluyo

128*128 ekran... foruma girmek istedim fazla kontör gitmesin diye arşive girdim direk bi konu okumaya çalıştım
kendi nikim bile ekranın yarısını kaplıyodu... yeni modellerle baya güzel olabilir...
ama cookieler felan ne derece çalışır bilmiyorum...
