ben kendi cep telefonumdan bağlanıyodum internete ama modeli 6020 olunca biraz garip oluyo
128*128 ekran... foruma girmek istedim fazla kontör gitmesin diye arşive girdim direk bi konu okumaya çalıştım kendi nikim bile ekranın yarısını kaplıyodu... yeni modellerle baya güzel olabilir...
ama cookieler felan ne derece çalışır bilmiyorum...