Arkadaşlar cep telefonundan yada blackberry ile internete girebilirmiyim
Msne giriliyor biliyorum ama mail geldiği zaman haber veriyormuş
Maillere cevapda yazabiliyormusuz çünkü yabancı bir müşterimle uzun süre blackberry ile yazıştık ama msnde hiç konuşamadık
Turkcellinde şimdi edge hızında internete girilebildiğini konuştum turkcell bayiinden. Edge hızı ne kadar hızlı kaç mb oluyor.
Kısaca
internete en rahat nasıl girerim cepden
Ayrıca
Siemens laptopım var wireless olmayan yerlerde internete girme şansım varmı turkcellin böyle bir hizmeti var biliyorum onun dışında varmı?
Bilgilendirici bir akışı olur yazının devamında inşallah herkes faydalanır.