• 10-04-2015, 11:39:30
    #1
    Arkadaşlar iphone hakkında bilgili olan arkadaşların yorumları benim için önemlidir. Şuan samsung note 4 kullanıyorum.
    iphone 6 veya iphone 6 plus almak istiyorum sizce hangisini ne için almalı?
    iphone 6 alanların yorumları nelerdir- eksik yönleri nelerdir?

    Tşkler
  • 10-04-2015, 12:07:00
    #2
    FR10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar iphone hakkında bilgili olan arkadaşların yorumları benim için önemlidir. Şuan samsung note 4 kullanıyorum.
    iphone 6 veya iphone 6 plus almak istiyorum sizce hangisini ne için almalı?
    iphone 6 alanların yorumları nelerdir- eksik yönleri nelerdir?

    Tşkler
    Android den iOS a geçmeyi göze alıyorsan heleki anroid in en iyi amirel gemilerinden birinde Iphone 6 veya 6 plus farketmez ikiside seni üzmez ikisininde eksi yönü yok ama bana kalırsa 6 plusa okadar para vermeye degmez Iphone 6 64 GB al ihtiyacını fazlasıyla karsılayacaktır

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:07:00 -->-> Daha önceki mesaj 12:03:32 --

    ek olarak iphone 6 nın plus dan bence en büyük eksiği iphone 6 1810mAh bataryası mevcut iphone 6 plusun 2915 mAh
  • 10-04-2015, 12:32:40
    #3
    Büyük ekran kullanmayı seviyorsanız 6plus derim ben. Alırken ikisi arasında çok git gel yaşamıştım büyük ekranlı telefon kullanmayı sevdiğim için 6plus almıştım. Performans bakımından zaten söylenecek bir şey yok canavar gibi cihaz. Büyük telefondan daha ufak bir telefona geçmek biraz tuhaf olabiliyor elinize aldığınızda aynı hissi alamıyorsunuz alışkınsanız 6plus almanızdan yanayım şarj süreleri oldukça iyi ikisininde ancak 6plus şarj bakımından daha uzun süre gidiyor bilginiz olsun.
  • 10-04-2015, 12:50:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bu ay başı iPhone 6'dan Plus'a geçiş yaptım. Aralarında fark olduğu söylenemez. Geçmişte iPhone 5 kullandığım için plus'ın ekranı bana absürd şekilde büyük geliyordu. Önceleri soğuk ama girdikçe alışıyosun yani

    iPhone 6 Plus'ın büyüklüğü öyle ahım şahım değil ama, yine ele cebe sığacak şekilde. O yüzden tavsiyem Plus alman yönününde olur.

    Boyu değil işlevi demeyin, o geniş retina ekranla film izlemek efsane bi' olay.. PC'de film izlemez oldum.
  • 10-04-2015, 19:16:33
    #5
    İkisinide alma İphone 6s'in çıkması bekle derim. Ara model her zaman daha iyidir.
  • 10-04-2015, 19:20:16
    #6
    5s
  • 10-04-2015, 21:56:44
    #7
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...zay-grisi.html

    Sıfır iPhone 6 uygun fiyata almak isteyenlerbakabilir.
  • 10-04-2015, 21:57:48
    #8
    6 plus tabikide
  • 10-04-2015, 22:00:19
    #9
    Üyeliği durduruldu
    plus özellik olarak daha iyi ama taşına bilirlik yanından kötü