Büyük ekran kullanmayı seviyorsanız 6plus derim ben. Alırken ikisi arasında çok git gel yaşamıştım büyük ekranlı telefon kullanmayı sevdiğim için 6plus almıştım. Performans bakımından zaten söylenecek bir şey yok canavar gibi cihaz. Büyük telefondan daha ufak bir telefona geçmek biraz tuhaf olabiliyor elinize aldığınızda aynı hissi alamıyorsunuz alışkınsanız 6plus almanızdan yanayım şarj süreleri oldukça iyi ikisininde ancak 6plus şarj bakımından daha uzun süre gidiyor bilginiz olsun.