Bu ay başı iPhone 6'dan Plus'a geçiş yaptım. Aralarında fark olduğu söylenemez. Geçmişte iPhone 5 kullandığım için plus'ın ekranı bana absürd şekilde büyük geliyordu. Önceleri soğuk ama girdikçe alışıyosun yani

iPhone 6 Plus'ın büyüklüğü öyle ahım şahım değil ama, yine ele cebe sığacak şekilde. O yüzden tavsiyem Plus alman yönününde olur.

Boyu değil işlevi demeyin, o geniş retina ekranla film izlemek efsane bi' olay.. PC'de film izlemez oldum.