huawei g7 yorumları
4
●1.156
- 22-03-2015, 07:48:48iki gün önce aldım telefonu. büyük bir ekrana sahip, 13 mp güzel bir arka kamera ve 5 mp ön kamera mevcut. ayrıca arka kapak anten ve kameranın olduğu bölümler hariç metal. şarj süresi gerçekten abartıldığı kadar iyi. konu altında telefonu kullandıkça tecrübelerimi paylaşacağım. huawei g7 kullanıcılarını bekliyorum.
- 22-03-2015, 08:25:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yaklaşık 4 ay önce ben eşime aldım. Çok güzel bir telefon. Bazen 5s iPhone yi eşime verip o telefonu kullanmayı çok istedim... Şöyle Söyleyeyim Özellikleri hiçbir telefonu aratmayacak. Gayet başarılı...
Tapayalk ile yazılmıştır harf veya cümle hataları için maruz görün