• 22-03-2015, 07:48:48
    #1
    iki gün önce aldım telefonu. büyük bir ekrana sahip, 13 mp güzel bir arka kamera ve 5 mp ön kamera mevcut. ayrıca arka kapak anten ve kameranın olduğu bölümler hariç metal. şarj süresi gerçekten abartıldığı kadar iyi. konu altında telefonu kullandıkça tecrübelerimi paylaşacağım. huawei g7 kullanıcılarını bekliyorum.
  • 22-03-2015, 07:50:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun, umarım tamamen memnun kalırsınız, konuyu takipteyim.
  • 22-03-2015, 07:55:52
    #3
    Sith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, umarım tamamen memnun kalırsınız, konuyu takipteyim.
    teşekkür ederim hocam.
  • 22-03-2015, 08:25:03
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yaklaşık 4 ay önce ben eşime aldım. Çok güzel bir telefon. Bazen 5s iPhone yi eşime verip o telefonu kullanmayı çok istedim... Şöyle Söyleyeyim Özellikleri hiçbir telefonu aratmayacak. Gayet başarılı...


    Tapayalk ile yazılmıştır harf veya cümle hataları için maruz görün
  • 11-07-2015, 11:19:04
    #5
    telefonu yaklaşık dört aydır kullanıyorum. şuana kadar sorun yaşamadım, gayet memnunum.