iki gün önce aldım telefonu. büyük bir ekrana sahip, 13 mp güzel bir arka kamera ve 5 mp ön kamera mevcut. ayrıca arka kapak anten ve kameranın olduğu bölümler hariç metal. şarj süresi gerçekten abartıldığı kadar iyi. konu altında telefonu kullandıkça tecrübelerimi paylaşacağım. huawei g7 kullanıcılarını bekliyorum.