Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yaklaşık 4 ay önce ben eşime aldım. Çok güzel bir telefon. Bazen 5s iPhone yi eşime verip o telefonu kullanmayı çok istedim... Şöyle Söyleyeyim Özellikleri hiçbir telefonu aratmayacak. Gayet başarılı...
Tapayalk ile yazılmıştır harf veya cümle hataları için maruz görün