• 24-10-2014, 21:30:07
    #1
    iPhone'ı 8.1'e güncellerken bi hata oluştu ve guncellemedi,
    Şimdi açmaya çalıştığımda iTunes logosu ve şarj takma yeri çıkıyor ,
    PC'ye taktığımda iTunes bağlandığında cihazınız sıfırlanıcak diye bir hata alıyorum,
    600 civarı resim var telefonda sıfırlamada yapamıyorum, sıfırlama dışında bir seçenek yok.
    Bu allahın belası telefonu nasıl düzeltebilirim resimlerimin yedeklerini nasıl alabilirim bilgisi olan varmı ?
  • 24-10-2014, 21:33:55
    #2
    Yazılım güncellemeden önce boşyere yedek alın demiyorlar. icloud hesabı kullanıyor ve fotoğraf video rehber gibi bilgilerini burada yedeklediysen 0'dan kurulumda icloud hesabını girdiğinde telefonundaki kurulu olan uygulamalara kadar hepsi tekrar yüklenir. Ama unutma! kurulum sırasında yeni bir iPhone seçeneğini işaretlemeyeceksin.
  • 24-10-2014, 22:46:12
    #4
    Sıfırlamadan çözüm yok gibi görünüyor,
    Acaba teknik servis vs. bi yedek alamaz mı yahu.
  • 24-10-2014, 22:51:32
    #5
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfırlamadan çözüm yok gibi görünüyor,
    Acaba teknik servis vs. bi yedek alamaz mı yahu.
    İlgili video da alınamayacağını söylüyor.
  • 25-10-2014, 11:53:35
    #6
    Arkadaşım icloud dan keşke bi yedek alsaydın. Ayrıca bu güncelleme gerçekten berbat güncelleme yaptıktan sonra bende sürekli internet bağlantısı problemi yaşıyorum. ios 7 bence en iyi sürümdü.
  • 25-10-2014, 12:54:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    itools ve ifunbox yükleyin ordan cihazın içindeki bilgilere ulaşabilirsiniz ve fotoğrafları alabilirsiniz