iPhone'ı 8.1'e güncellerken bi hata oluştu ve guncellemedi,
Şimdi açmaya çalıştığımda iTunes logosu ve şarj takma yeri çıkıyor ,
PC'ye taktığımda iTunes bağlandığında cihazınız sıfırlanıcak diye bir hata alıyorum,
600 civarı resim var telefonda sıfırlamada yapamıyorum, sıfırlama dışında bir seçenek yok.
Bu allahın belası telefonu nasıl düzeltebilirim resimlerimin yedeklerini nasıl alabilirim bilgisi olan varmı ?