Arkadaşım icloud dan keşke bi yedek alsaydın. Ayrıca bu güncelleme gerçekten berbat güncelleme yaptıktan sonra bende sürekli internet bağlantısı problemi yaşıyorum. ios 7 bence en iyi sürümdü.