Merhaba değerli arkadaşlar
Samsung Galaxy S4 'üme root yaparak sürüm yükseltmiştim daha dogrusu kies'den olmadığından odin ile Türkiye 4.4.2 versiyonunu yüklemiştim 6 ay önce 6 aydan beri en ufak bi sorun kapanma ve donma yaşamadım 2 gündür altta belirttiğim sorun var
SORUN
Telefon Açılırken Yeniden Başlıyor
problem ise telefonun bataryasını taktıgımda kendisi açılıyor Samsung logosu çıkıyor ve tekrar yeniden başlıyor, her zaman animasyon kendini tekrar ediyor
Root Garanti Bozar mı ?
20
●2.426
- 13-09-2014, 20:02:58
- 13-09-2014, 20:11:20o ekran gelmiyor işte Samsung Galaxy S4 yazısı geliyor sonra tekrar yeniden başlıyor o bölüme girebilsem yazılım atıp şansımı deneyeceğim fakat olmuyorKBerkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2014, 20:23:15Recovery bölümüne girerseniz rom atma şansınız olabilirAdventurous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2014, 20:29:38o ekrana bi girebilsem zatenWebkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

kies'den kurtarma kaydı almamıştım sanırım kayıt almadan kurtarma işlemi olmuyorfatihb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-09-2014, 20:38:31Donanımhaber'e yazdın mı bilmiyorum ama S4 ana konu başlığı altına sorununu yazdım.Adventurous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çözüme dair bir açıklama gelirse bilgilendiririm
- 13-09-2014, 20:39:58Çok teşekkür ederim Konu açmadım oraya burdan yanıt gelir diye orası aklıma gelmediKBerkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
