Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Recovery bölümüne girerseniz rom atma şansınız olabilir
o ekrana bi girebilsem zaten

fatihb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayara kies yükleyip telefon kurtarma bölümünden yapabilirsin sanırım.
kies'den kurtarma kaydı almamıştım sanırım kayıt almadan kurtarma işlemi olmuyor