Merhaba değerli arkadaşlar

Samsung Galaxy S4 'üme root yaparak sürüm yükseltmiştim daha dogrusu kies'den olmadığından odin ile Türkiye 4.4.2 versiyonunu yüklemiştim 6 ay önce 6 aydan beri en ufak bi sorun kapanma ve donma yaşamadım 2 gündür altta belirttiğim sorun var

SORUN

Telefon Açılırken Yeniden Başlıyor

problem ise telefonun bataryasını taktıgımda kendisi açılıyor Samsung logosu çıkıyor ve tekrar yeniden başlıyor, her zaman animasyon kendini tekrar ediyor