• 13-09-2014, 20:02:58
    #1
    Merhaba değerli arkadaşlar

    Samsung Galaxy S4 'üme root yaparak sürüm yükseltmiştim daha dogrusu kies'den olmadığından odin ile Türkiye 4.4.2 versiyonunu yüklemiştim 6 ay önce 6 aydan beri en ufak bi sorun kapanma ve donma yaşamadım 2 gündür altta belirttiğim sorun var

    SORUN

    Telefon Açılırken Yeniden Başlıyor

    problem ise telefonun bataryasını taktıgımda kendisi açılıyor Samsung logosu çıkıyor ve tekrar yeniden başlıyor, her zaman animasyon kendini tekrar ediyor
  • 13-09-2014, 20:09:24
    #2
    Root edilen makina garanti dışı kalır.
  • 13-09-2014, 20:10:26
    #3
    Root ettiğinizde garanti dışı kalır. Garantiye yollayacağınız zaman unroot işlemi yaparak, cihazı garantiye sokabilirsiniz.
  • 13-09-2014, 20:11:20
    #4
    KBerkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Root ettiğinizde garanti dışı kalır. Garantiye yollayacağınız zaman unroot işlemi yaparak, cihazı garantiye sokabilirsiniz.
    o ekran gelmiyor işte Samsung Galaxy S4 yazısı geliyor sonra tekrar yeniden başlıyor o bölüme girebilsem yazılım atıp şansımı deneyeceğim fakat olmuyor
  • 13-09-2014, 20:23:15
    #5
    Adventurous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o ekran gelmiyor işte Samsung Galaxy S4 yazısı geliyor sonra tekrar yeniden başlıyor o bölüme girebilsem yazılım atıp şansımı deneyeceğim fakat olmuyor
    Recovery bölümüne girerseniz rom atma şansınız olabilir
  • 13-09-2014, 20:26:54
    #6
    Bilgisayara kies yükleyip telefon kurtarma bölümünden yapabilirsin sanırım.
  • 13-09-2014, 20:29:38
    #7
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Recovery bölümüne girerseniz rom atma şansınız olabilir
    o ekrana bi girebilsem zaten

    fatihb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayara kies yükleyip telefon kurtarma bölümünden yapabilirsin sanırım.
    kies'den kurtarma kaydı almamıştım sanırım kayıt almadan kurtarma işlemi olmuyor
  • 13-09-2014, 20:38:31
    #8
    Adventurous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o ekran gelmiyor işte Samsung Galaxy S4 yazısı geliyor sonra tekrar yeniden başlıyor o bölüme girebilsem yazılım atıp şansımı deneyeceğim fakat olmuyor
    Donanımhaber'e yazdın mı bilmiyorum ama S4 ana konu başlığı altına sorununu yazdım.
    Çözüme dair bir açıklama gelirse bilgilendiririm
  • 13-09-2014, 20:39:58
    #9
    KBerkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Donanımhaber'e yazdın mı bilmiyorum ama S4 ana konu başlığı altına sorununu yazdım.
    Çözüme dair bir açıklama gelirse bilgilendiririm
    Çok teşekkür ederim Konu açmadım oraya burdan yanıt gelir diye orası aklıma gelmedi