Galaxy S2 mi GM Discovery mi?
17
●1.364
- 04-02-2014, 21:29:04Merhaba arkadaşlar, cihaz almayı düşünüyorum da S2 ve Gm arasında kaldım. Sizce hangisini almam lazım. Artı ve eksilerini yazabilir misiniz?. S2 nin sıfır buldum 600 tl diyor telefoncu.
- 04-02-2014, 21:32:15
- 04-02-2014, 21:38:23Ya bende tereddütte kaldım çıkmazdaydım, sizlere sorayım dedim. birde kendime dedim ki orjinal bilinen mal her zaman iyidir diye.
- 04-02-2014, 21:44:57yukarıda verdiğim linki incelersen zaten anlarsın gm ürünlerinin bazılarında hepsinde demiyorum kronik arzalar mevcut ve alan kişiler yaptırmak için can çekişiyor bazı kişilerde var cihazından cok memnun ama ya problem olursa nasıl giderecekler? bir sürü eziyet çekiceksin bence samsung derim ben. bende yeni samsung aldım almadan önce tavsiye ettiler gm o yüzden biliyorum dediğin gibi sen samsung al kafan rahat olsun
- 04-02-2014, 21:57:08Açıkcası bende şaşırmadım değil, kullanan arkadaşlarım var öneriyorlar ama hepside garanti yoluna gittiler. + bu şikayet varı gördükten sonra s2 ye yöneldim
- 04-02-2014, 22:06:04Üyeliği durdurulduHer telefonda arıza çıkma olasılığı yüksek.Teknolojik alet bunlar herşey beklenebilir.
buyur buda samsung şikayetleri
http://www.sikayetvar.com/kategori/c...ep-telefonlari
her markada her modellde şikayet olacaktır.Olması gerekiyor da zaten.