• 04-02-2014, 22:19:41
    #10
    The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her telefonda arıza çıkma olasılığı yüksek.Teknolojik alet bunlar herşey beklenebilir.

    buyur buda samsung şikayetleri

    http://www.sikayetvar.com/kategori/c...ep-telefonlari

    her markada her modellde şikayet olacaktır.Olması gerekiyor da zaten.
    bende sizin gibi düşündüm, düşünüyorum, düşünmek istiyorum ama ne biliyim. S3 mini aldım Şubatta 2013 de. Tam 10 Ay kullandım. Yerlerde süründü taklalar attı. banamısın demedi telefon. Hiç üzmedi beni desem yeridir. Tabi finali güzel yaptı ekranı kırıldı yaptırdım ertesi gün şarj soketi bozuldu .dddd

    elimizdeki 3 5 kuruşu telefona vereceğiz pişman olmayalım. Kolay alınmıyo
  • 04-02-2014, 22:22:33
    #11
    Teknik olarak bilgim yok ama s2 nin zarifliği duruşu çok hoş. S3 den bile daha iyi görünüyor bence.
  • 05-02-2014, 20:52:08
    #12
    hayırlı olsun bende gm aldım android işletim sistemi kullanılmaz diyorum genarel mobilede bir sıkıntı yaşamadım 1 haftadır kullandığım yada kullanmak zorunda olduğum bütün uygulamalar telefon bilgilerinin çoğuna erişiyo yani özelim diyebileceğiniz bişey telefonda bulundurmamakta fayda var
  • 05-02-2014, 21:14:53
    #13
    Babamda gm discovery bende de s2 var. discovery'nin kamerası 8 mp yazıyor ama 5 mp kalitesinde bile değil.

    s2 akar
  • 05-02-2014, 21:18:26
    #14
    S2 tabii ki sorman hata
  • 05-02-2014, 21:28:22
    #15
    Bence ikiside değil (:


    Sent from my iPhone 5
  • 07-02-2014, 01:31:14
    #16
    GM Discovery Elit'in çıkacağını duymuştum her zamanki gibi fiyat/performans da çok iyiydi. Ne zaman çıkcağını vs. araştırmanızı tavsiye ederim
  • 07-02-2014, 01:53:02
    #17
    1 yıldır s2 kullanıyorum tavsiye ederim hiç bir sorun çıkarmadı.
  • 10-03-2014, 19:54:26
    #18
    Discovery aldım 1 haftadır kullanıyorum çok memnunum,düzgün kullandıktan sonra telefona hiçbir şey olmaz.