The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her telefonda arıza çıkma olasılığı yüksek.Teknolojik alet bunlar herşey beklenebilir.

buyur buda samsung şikayetleri

http://www.sikayetvar.com/kategori/c...ep-telefonlari

her markada her modellde şikayet olacaktır.Olması gerekiyor da zaten.
bende sizin gibi düşündüm, düşünüyorum, düşünmek istiyorum ama ne biliyim. S3 mini aldım Şubatta 2013 de. Tam 10 Ay kullandım. Yerlerde süründü taklalar attı. banamısın demedi telefon. Hiç üzmedi beni desem yeridir. Tabi finali güzel yaptı ekranı kırıldı yaptırdım ertesi gün şarj soketi bozuldu .dddd

elimizdeki 3 5 kuruşu telefona vereceğiz pişman olmayalım. Kolay alınmıyo