bende sizin gibi düşündüm, düşünüyorum, düşünmek istiyorum ama ne biliyim. S3 mini aldım Şubatta 2013 de. Tam 10 Ay kullandım. Yerlerde süründü taklalar attı. banamısın demedi telefon. Hiç üzmedi beni desem yeridir. Tabi finali güzel yaptı

ekranı kırıldı yaptırdım ertesi gün şarj soketi bozuldu .dddd
elimizdeki 3 5 kuruşu telefona vereceğiz pişman olmayalım. Kolay alınmıyo