Merhaba arkadaşlar, cihaz almayı düşünüyorum da S2 ve Gm arasında kaldım. Sizce hangisini almam lazım. Artı ve eksilerini yazabilir misiniz?. S2 nin sıfır buldum 600 tl diyor telefoncu.