PaypaL Hakkında
15
●114
- 12-10-2012, 22:22:08Üyeliği durdurulduSelamın Aleyküm Arkadaşlar Benim Paypal hakkında size sormam gereken bir kaç soru var ne yapsam bir türlü karar veremedim şimdi benim paypal hesabımda yaklaşık 150 lira miktarında bir para birikti paypal hesabımda onaylı benim yapmak istediğim şey biriken 150 lirayı Nakit canlı olarak elime almak ama ordada şöyle bir sorun var herhangi bir banka hesabım yok şimdi gidip iş bankasından hesap açtırsam parayı öyle alsam bankalar 3 ay gibi bir süre zarfında 80 liraya yakın para kesiyormus öyle dedi sorduğum kişiler böylede bana paranın bir faydası olmayacak nasıl yapsam ne dersiniz
- 12-10-2012, 22:33:01Üyeliği durduruldusinanalemi hocam söyle olur mu mesela foruma şablona uyarak konu acıcam sonra anlaştıgım arkadaşın paypalına miktarı göndericem oda ziraat bankası yada hangi bankada hesabı varsa istediği komisyonu alıp geri kalan parayı PTT ye yolayacak bana
- 12-10-2012, 22:39:43Üyeliği durduruldu3 ay süre zarfında kesiyorlarmıs hocam bankadan bankaya değişiyormus ama 80 lira 60 lira falan diyorlar öyle olduktan sonrada hesap açmama gerek yok diye düşünüyorm
- 12-10-2012, 22:51:313 ay içinde 80 lira kesmiyorlar Yıllık 80TL kesiyorlar.Zelzele255 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat bunuda 40 + 40 6 Aylık şeklinde kesiyorlar.
Hesap işletim ücreti vermemek için kuveytturkten 3 Dakikada banka hesabı açabilirsiniz. Hesap işletim ücreti yok , Havale , Eft Ücreti yok herşey ücretsiz herhangi bir ücret talep edilmiyor. Ordaki hesabın ibanını girip paranı çekebilirsin.
Yok ben bunlarla ugraşmak istemiyorum diyorsan 5 - 6 lira komisyon vererek paypalını arkadaşlara bozdurabilirsin. Onlarda senin istedigin bankana atar. - 12-10-2012, 23:25:45Üyeliği durdurulduanladım hocam teşekkürler benim şuan hiç banka hesabım yok teşekkür ederim yorumlarınız içincorpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle