PaypaL Hakkında
15
●114
- 12-10-2012, 23:36:02vadesiz tl hesabı aç. 3 ayda 80 lira falan kesilmez. 6 ayda bir 40-50 lira gibi bir işletim ücreti kesilir. hesap lazım olur sana...Zelzele255 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2012, 23:40:42Üyeliği durduruldubozduracagım zaman şablona uygun bir konu açıcam arkadaşın paypalına göndericem ordan bankaya alıcak sonra komisyon kesip PTT ye göndericek bende öyle alıcam bankalarla pek işim olmuyor zaten yorum yazan herkeze tekrar teşekkür ederim
- 12-10-2012, 23:47:44Üyeliği durdurulduErsat hocam Paypal bozan arkadaşların hesabına göndericem parayı arkadaşla konusurken ziraat iş bank hangi hesabı varsa oraya alıcak aldıktan sonra anlaştıgımız komisyonu kendine alıcak kalan parayıda PTT ye yollicak böyle yapmayı düşünüyorum
- 12-10-2012, 23:48:09PTT ile ugraşma hiç direk cepbank ile gönderirler sana garanti cepbank veya işcepbank gidersin bir bankamatiğe paranı çekersin.Zelzele255 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2012, 00:03:19Üyeliği durduruldubakıcam hocam actıgımda nasıl yatarsa kafama ama PTT uyguncorpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle