Zelzele255 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamın Aleyküm Arkadaşlar Benim Paypal hakkında size sormam gereken bir kaç soru var ne yapsam bir türlü karar veremedim şimdi benim paypal hesabımda yaklaşık 150 lira miktarında bir para birikti paypal hesabımda onaylı benim yapmak istediğim şey biriken 150 lirayı Nakit canlı olarak elime almak ama ordada şöyle bir sorun var herhangi bir banka hesabım yok şimdi gidip iş bankasından hesap açtırsam parayı öyle alsam bankalar 3 ay gibi bir süre zarfında 80 liraya yakın para kesiyormus öyle dedi sorduğum kişiler böylede bana paranın bir faydası olmayacak nasıl yapsam ne dersiniz
vadesiz tl hesabı aç. 3 ayda 80 lira falan kesilmez. 6 ayda bir 40-50 lira gibi bir işletim ücreti kesilir. hesap lazım olur sana...