bozduracagım zaman şablona uygun bir konu açıcam arkadaşın paypalına göndericem ordan bankaya alıcak sonra komisyon kesip PTT ye göndericek bende öyle alıcam bankalarla pek işim olmuyor zaten yorum yazan herkeze tekrar teşekkür ederim