Zelzele255 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 ay süre zarfında kesiyorlarmıs hocam bankadan bankaya değişiyormus ama 80 lira 60 lira falan diyorlar öyle olduktan sonrada hesap açmama gerek yok diye düşünüyorm
3 ay içinde 80 lira kesmiyorlar Yıllık 80TL kesiyorlar.

Fakat bunuda 40 + 40 6 Aylık şeklinde kesiyorlar.

Hesap işletim ücreti vermemek için kuveytturkten 3 Dakikada banka hesabı açabilirsiniz. Hesap işletim ücreti yok , Havale , Eft Ücreti yok herşey ücretsiz herhangi bir ücret talep edilmiyor. Ordaki hesabın ibanını girip paranı çekebilirsin.

Yok ben bunlarla ugraşmak istemiyorum diyorsan 5 - 6 lira komisyon vererek paypalını arkadaşlara bozdurabilirsin. Onlarda senin istedigin bankana atar.