sinanalemi hocam söyle olur mu mesela foruma şablona uyarak konu acıcam sonra anlaştıgım arkadaşın paypalına miktarı göndericem oda ziraat bankası yada hangi bankada hesabı varsa istediği komisyonu alıp geri kalan parayı PTT ye yolayacak bana