3 ay içinde 80 lira kesmiyorlar Yıllık 80TL kesiyorlar.
Fakat bunuda 40 + 40 6 Aylık şeklinde kesiyorlar.
Hesap işletim ücreti vermemek için kuveytturkten 3 Dakikada banka hesabı açabilirsiniz. Hesap işletim ücreti yok , Havale , Eft Ücreti yok herşey ücretsiz herhangi bir ücret talep edilmiyor. Ordaki hesabın ibanını girip paranı çekebilirsin.
Yok ben bunlarla ugraşmak istemiyorum diyorsan 5 - 6 lira komisyon vererek paypalını arkadaşlara bozdurabilirsin. Onlarda senin istedigin bankana atar.
anladım hocam teşekkürler benim şuan hiç banka hesabım yok teşekkür ederim yorumlarınız için