• 09-12-2010, 17:51:00
    #10
    asagıdaki başlıkta kendisiyle baya macera yasanmış .Hala akıllanmamış allah ıslahetsin ne diyim.

    https://www.r10.net/sikayetim-var/776...-aldim-15.html
  • 09-12-2010, 17:53:22
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    *** bu Mehmettastan şerefsizi kimse kesin msn listemde var ve r10 üyesi. Şerefsiz b.k herif msn imzamda ne yazıyorsa aynen yazmış imzasına.

    Ben tekrar söylüyorum. R10 yoluyla benden pm almadan kimse msn adresimi doğrulamasın. Bu ******** benim nickimle insanları dolandırmaya calısıyor ve 4-5 kişi de dolandırmışlıgı var sanırım.

    Hasan bu arada halkbank hesabı mevcuttur..

    Şimdi buradan bu şerefsize o biçim küfür kaymak vardı ama üyeliğimi tehlikeye atmıyorum.

    Kuş beyinli ******** herif.
  • 18-12-2010, 23:01:16
    #12
    Az önce beni de ekledi MSN' den. Konuştuk ettik, teyit amaçlı r10 üzerinden PM atmasını istedim, database hatası sebebiyle atamadığını söyledi. Modeme res atıp geliyorum dedi gelmedi (çaktı engelledi).

    Bu herifin nesine üye no elimizde, şikayet edilse kim olduğu ortaya çıkar. Birşeyler yapmalıyız. Bu herif köşe olacak yoksa dolandırıcılıktan.
  • 18-12-2010, 23:06:17
    #13
    Üyeliği durduruldu
    sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asagıdaki başlıkta kendisiyle baya macera yasanmış .Hala akıllanmamış allah ıslahetsin ne diyim.

    https://www.r10.net/sikayetim-var/776...-aldim-15.html
    Ah o konuyu sabitlemedilerki

    Böyle giderse başı çok yanar o kuşun
  • 18-12-2010, 23:55:01
    #14
    Üyeliği durduruldu
    velet benide az önce 30 TL çarptı
  • 19-12-2010, 00:01:51
    #15
    Üyeliği durduruldu
    carizmali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    velet benide az önce 30 TL çarptı
    bugun baya çalıştı çocuk. parası bitmiş galiba. bi konu açın güzelcede milllet inanmasın bari
  • 19-12-2010, 01:28:23
    #16
    Üyeliği durduruldu
    mehmettastann mail adresini makalin88 senin bilmen lazım. Engin KUŞ adisi bu.

    Bi arkadaşı da buna benzer -ya da aynı-mail adresi ile dolandırmıştı.

    Edit : Biliyormuşsun zaten