Az önce beni de ekledi MSN' den. Konuştuk ettik, teyit amaçlı r10 üzerinden PM atmasını istedim, database hatası sebebiyle atamadığını söyledi. Modeme res atıp geliyorum dedi gelmedi (çaktı engelledi).

Bu herifin nesine üye no elimizde, şikayet edilse kim olduğu ortaya çıkar. Birşeyler yapmalıyız. Bu herif köşe olacak yoksa dolandırıcılıktan.