*** bu Mehmettastan şerefsizi kimse kesin msn listemde var ve r10 üyesi. Şerefsiz b.k herif msn imzamda ne yazıyorsa aynen yazmış imzasına.

Ben tekrar söylüyorum. R10 yoluyla benden pm almadan kimse msn adresimi doğrulamasın. Bu ******** benim nickimle insanları dolandırmaya calısıyor ve 4-5 kişi de dolandırmışlıgı var sanırım.

Hasan bu arada halkbank hesabı mevcuttur..

Şimdi buradan bu şerefsize o biçim küfür kaymak vardı ama üyeliğimi tehlikeye atmıyorum.

Kuş beyinli ******** herif.