Hangi Banka?
24
●261
- 01-06-2010, 09:42:56bank asya yıllık hesap işletim ücreti k.k. kullanım ücreti kesmiyormuş.
forumda böyle görmüştüm.
ben ykb kullnıcısıyım ark.ların dediklerine katılıyorum.
internet bank. eft 3 tl
onun dışında ücret işi yok
2 tane fatturaya oto. ödeme talimatı ver hesap işletim ücreti de yok. - 11-06-2010, 08:20:00S.A. ;
Yapıkredi ile para havale ettim. Ve orası da 3 TL işlem ücreti aldı arkadaşlar.. Bilgilerinize.. - 11-06-2010, 10:36:41havale de almıyor EFT de alıyor ben de Y.K. kullanıyorum.TeknoMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2010, 10:43:15Üyeliği durduruldu
- 12-06-2010, 15:58:28Evet kartsız işlem yaptım. Ve aldıBrave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2010, 16:21:53Yapı kredi kartsız işlemlerde işlem ucreti almaz iş bankası alır 3 tl bir yanlısınız olması lazımTeknoMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
