bank asya yıllık hesap işletim ücreti k.k. kullanım ücreti kesmiyormuş.
forumda böyle görmüştüm.
ben ykb kullnıcısıyım ark.ların dediklerine katılıyorum.
internet bank. eft 3 tl
onun dışında ücret işi yok
2 tane fatturaya oto. ödeme talimatı ver hesap işletim ücreti de yok.