TeknoMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
S.A. ;

Yapıkredi ile para havale ettim. Ve orası da 3 TL işlem ücreti aldı arkadaşlar.. Bilgilerinize..
havale de almıyor EFT de alıyor ben de Y.K. kullanıyorum.