• 26-05-2010, 12:31:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar benim iş bankasında hesabım vardı kartı kaybettim. yeniden çıkartbilirmiyim. ve ücreti ne kadar. ziraat bankası hesabı ve ptt posta çeki hesabıda açtırmak istyorum. bunlardan da ne kadar ücret alnır acaba.
  • 26-05-2010, 12:33:36
    #2
    işbankasından ücretsiz çıkartabilirsin kartını ziraatende aynı şekilde. ptt de ise 5 tl sabit para bırakmanı istiyolar hesbaında o 5i çekemiyosun yani.
  • 26-05-2010, 12:36:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    MaRuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işbankasından ücretsiz çıkartabilirsin kartını ziraatende aynı şekilde. ptt de ise 5 tl sabit para bırakmanı istiyolar hesbaında o 5i çekemiyosun yani.
    hocam iş bankasından 25 tl alnıyor galiba o parada hesapda duruyor galiba ben öle biliyorum ?
  • 26-05-2010, 12:43:39
    #4
    melih008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam iş bankasından 25 tl alnıyor galiba o parada hesapda duruyor galiba ben öle biliyorum ?
    İş bankası'nda para felan almıyorlar merak etme

    Edit: Bu arada 1905 'inci mesajımı sana yazmışım
  • 26-05-2010, 17:49:29
    #5
    hesap açılırken alınan para kişiye göre degişiyor,tabir yerindeyse ne tuttururlarsa onu alıyorlar.iş bankası kartını ücretsiz olarak alabilirsin tekrar...ben garantide bi hesap açtırayım dedim her gittigimde farklı bi ücret istediler.25-200-160 tl aklıma gelen istekleri,bu ücreti yatırdıgım anda hesabımı açacaklarını söylediler bende gülüp çıktım yani ne tuttururlarsa onu istiyorlar...