hesap açılırken alınan para kişiye göre degişiyor,tabir yerindeyse ne tuttururlarsa onu alıyorlar.iş bankası kartını ücretsiz olarak alabilirsin tekrar...ben garantide bi hesap açtırayım dedim her gittigimde farklı bi ücret istediler.25-200-160 tl aklıma gelen istekleri,bu ücreti yatırdıgım anda hesabımı açacaklarını söylediler bende gülüp çıktım

yani ne tuttururlarsa onu istiyorlar...