MaRuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işbankasından ücretsiz çıkartabilirsin kartını ziraatende aynı şekilde. ptt de ise 5 tl sabit para bırakmanı istiyolar hesbaında o 5i çekemiyosun yani.
hocam iş bankasından 25 tl alnıyor galiba o parada hesapda duruyor galiba ben öle biliyorum ?