arkadaşlar benim iş bankasında hesabım vardı kartı kaybettim. yeniden çıkartbilirmiyim. ve ücreti ne kadar. ziraat bankası hesabı ve ptt posta çeki hesabıda açtırmak istyorum. bunlardan da ne kadar ücret alnır acaba.