melih008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam iş bankasından 25 tl alnıyor galiba o parada hesapda duruyor galiba ben öle biliyorum ?
İş bankası'nda para felan almıyorlar merak etme

Edit: Bu arada 1905 'inci mesajımı sana yazmışım