• 03-07-2009, 12:02:07
    #46
    Bu konu dışında sürekli msn nicklerina ayet veya türklükle ilgili bişey yazıp güven toplamaya çalışlıyolar. Onuda göz önünde bulundurmanız dileği ile.
  • 03-07-2009, 15:36:17
    #47
    Arkadaşlar konu gayet güzel. Teşekkürler
    Şimdi benimde söylemek istediğim şu. 1 Liralık alışveriş için i-trader atmayın.
    Geçtiğimiz günlerde 1 liraya link satıyordu biri 5 tane aldım itrader istiyo birde üstüne +rap istiyo. Vermemek lazım böyle durumlarda.
  • 03-07-2009, 23:45:52
    #48
    TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar konu gayet güzel. Teşekkürler
    Şimdi benimde söylemek istediğim şu. 1 Liralık alışveriş için i-trader atmayın.
    Geçtiğimiz günlerde 1 liraya link satıyordu biri 5 tane aldım itrader istiyo birde üstüne +rap istiyo. Vermemek lazım böyle durumlarda.
    +rep ne için istiyor ban yemeden önce davetiye kullanmak için atmayın rep
  • 04-07-2009, 11:55:20
    #49
    https://www.r10.net/members/44512-cosmos.html

    Yukarıdaki Üyeye Dikkat edin
  • 04-07-2009, 12:00:53
    #50
    Üyeliği durduruldu
    ne demek istiyon sen bana dolandırıcımı diyosun sen kimsin bana bu yakıştırmayı yapıosun sen kimsin nesin neyi şeyisin bak ağzımı bozma benim sen burda kendini kralmı zannettin senin mi bu r10 herkeze bişiler takıosun
  • 04-07-2009, 12:02:28
    #51
    CoSMoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne demek istiyon sen bana dolandırıcımı diyosun sen kimsin bana bu yakıştırmayı yapıosun sen kimsin nesin neyi şeyisin bak ağzımı bozma benim sen burda kendini kralmı zannettin senin mi bu r10 herkeze bişiler takıosun
    Daha önce taktıklarımı biliyorsun demek

    Yarası olan gocunur ben uyarımı yaparım
  • 04-07-2009, 12:02:54
    #52
    Üyeliği durduruldu
    CoSMoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne demek istiyon sen bana dolandırıcımı diyosun sen kimsin bana bu yakıştırmayı yapıosun sen kimsin nesin neyi şeyisin bak ağzımı bozma benim sen burda kendini kralmı zannettin senin mi bu r10 herkeze bişiler takıosun
    Ağzını bozarsa ne olur?
  • 04-07-2009, 12:06:10
    #53
    Üyeliği durduruldu
    frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce taktıklarımı biliyorsun demek
    Yarası olan gocunur ben uyarımı yaparım

    ulan kime taktım *** ben sölesene sen kendini ne .. zannediosun r10 senin mi ...

    bak adam ol kimseye çamur atmadan önce küçük beyninle bi düşün sonra konuş
  • 04-07-2009, 12:08:14
    #54
    CoSMoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulan kime taktım *** ben sölesene sen kendini ne .. zannediosun r10 senin mi ...
    bak adam ol kimseye çamur atmadan önce küçük beyninle bi düşün sonra konuş
    BU gün üye olmussun

    https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/

    Yukarıda Takıl ilk önce