milworm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
MB'de de dispute imkanı var ama almak %10 gibi birşey, çok zorluyorlar.
Özellikle Türkçe servisinde İzzet diye birisi var konuşmak işkence
55
●1.065
Tekrar söylüyorum dispute açmayacağım, paypal kendisi el koyacak unautohorized olarak. Koskaca R10'da unautohorized'nin ne olduğunu paranın ilk sahibine döneceğini bilen bir insan bile yok, sonrada neden dolandırılıyoruz oluyor.
Burada önemli olanda benim zarara uğramamam, mantık bu. Ve uğramayacağımda kesin hocam.

senden gelen 500 doları frmkanka ya satarım misalen
( teşbihte hata olmaz sevdiğim bi arkadaşım ve hemşerim olduğu için onu örnek verdim) frmkankadan 500 usd karşılığını alır kaybolurum, hesabım limited olmuş para sana geri dönmüş sende limited olmuşsun, frmkanka konu açmış umurumdamı, bi şeklide dolandırıcılığı yapacak adam her şekilde yapar. Kimse aşırı uç iddaalarda bulunmasın.