ulan kime taktım *** ben sölesene sen kendini ne .. zannediosun r10 senin mi ...
bak adam ol kimseye çamur atmadan önce küçük beyninle bi düşün sonra konuş
ne aktivasyon talep edio seni banlasınlar sen kimsin başkası hakkında hüküm olmadan karar veriyorsun forum çığrından çıktı demişlerdide inanmamıştım