ne aktivasyon talep edio seni banlasınlar sen kimsin başkası hakkında hüküm olmadan karar veriyorsun forum çığrından çıktı demişlerdide inanmamıştım

sadece gülüyorum

banlanacak ne yaptım

adam ol da söle bakalım