Kayra hocam ben şimdi bir paypal hesabı açıyorum Tr yada yurtdışı ne istersen, sen ona 500 usd yi geç sonrada alabiliyorsan al geri. Sen parayı geçer geçmez gerekli aktarımı yapıp paypal hesabını kapatiyimde nasıl alıyorsun bende öğrenmek istiyorum. Diyeceksinki gönderdiğinden alırım oda imkansız, öyel bir transfer yapıcamki tutarı sittin sene uğraşsan 1 dolarını bile alamazsın
Kendi hesabınızı yazın, sonra hesap yeniydi ondan paypal el koydu demeyin paraya

Tekrar söylüyorum dispute açmayacağım, paypal kendisi el koyacak unautohorized olarak. Koskaca R10'da unautohorized'nin ne olduğunu paranın ilk sahibine döneceğini bilen bir insan bile yok, sonrada neden dolandırılıyoruz oluyor.
İnsan önce ne ile iş yaptığını hangi maddeler olduğunu, müşteri haklarını vs bilmeli.
22:00 gibi tekrar online olacağım, siz online olmasanızda ödemeyi geçerim hesabınızı pm ile bırakın
İyi günler.