• 30-03-2009, 04:19:34
    #10
    bu adam benide dolandırdı yeni 20 dolar, gönderdiği paypalı üye oldugum yerlerde kullanmak için yatırdım sayesinde 130 dolar değerinde hesabımı kitlediler, paypalda öyle...
  • 30-03-2009, 07:18:26
    #11
    Üyeliği durduruldu
    spuls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu adam benide dolandırdı yeni 20 dolar, gönderdiği paypalı üye oldugum yerlerde kullanmak için yatırdım sayesinde 130 dolar değerinde hesabımı kitlediler, paypalda öyle...
    o kişinin kontur yuklettiği numarada 5446215798 ilgilenmek isteyenlere belki lazım olur..

    Yaa bu vurun yerden yere vurun sesimizi çıkarmıyorz diye öncelikle sana gelelim arkadasım senin nerden 130 dolarlık hesabın vardı.şifreni bana verdiğinde içerisinde 1 dolar vardı sesimizi çıkarmıyoruz diye bu kadar iftira yeterrr.Eylül bilişim sana gelirsek sen benden özür dilemedik sürece istedğin belgeyi çıkar sana cevap yok.diğer arkadas ANIL seninle bi sorunum yok paypal gün içerisinde yüklü miktarda para gönderimi olduğu zaman el koyuyor hesaba normalde zaten paypalda para göndermek yasaktır..ben gün içerisinde limiti aştım ver yolladım paralar pp tarafından çekildi bu arada konuyla alakası olmayan bazı arkadaslarım hele bi karışmayın siz hadi kalın sağlıcakla .numaramı veren arkadas msn e gireblrsen haber et
  • 30-03-2009, 08:27:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ne kanı bozuklar var ya
  • 30-03-2009, 09:02:08
    #13
    ...
  • 30-03-2009, 11:26:16
    #14
    bulletincoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaa bu vurun yerden yere vurun sesimizi çıkarmıyorz diye öncelikle sana gelelim arkadasım senin nerden 130 dolarlık hesabın vardı.şifreni bana verdiğinde içerisinde 1 dolar vardı sesimizi çıkarmıyoruz diye bu kadar iftira yeterrr.Eylül bilişim sana gelirsek sen benden özür dilemedik sürece istedğin belgeyi çıkar sana cevap yok.diğer arkadas ANIL seninle bi sorunum yok paypal gün içerisinde yüklü miktarda para gönderimi olduğu zaman el koyuyor hesaba normalde zaten paypalda para göndermek yasaktır..ben gün içerisinde limiti aştım ver yolladım paralar pp tarafından çekildi bu arada konuyla alakası olmayan bazı arkadaslarım hele bi karışmayın siz hadi kalın sağlıcakla .numaramı veren arkadas msn e gireblrsen haber et
    gülüyorum sana sen dolandır milleti sonrada kalk ben bise yapmadım de alllah korkun yokmu bee. dolandırmak nezman hata oldu.soruyorum size????
    bana surekli yalan soylediniz sabrım kalmayınca ana avrat kufrettim ama siz namusunuzu ortaya koyarak is yaparsanız bizlerin sucu nedir. benim özür ileyecek bir tarafım yok.45 tl icin namusunu ortaya koyarsan ne anlamı kaldı yaptıgın ticaretin.tam aksine senin ozur dilemen gerek.haram zıkkım olsun emi senin 7 den 70 e ailene haram olsun emi.daha geri kalan beddualarımı saymıyorum size. allahınızdan bulun tek dicem bu. bide su ustune cıkmaya calısıyorsun ya eger durustsen adamsan verirsin tel numaranı.

    r10 yetkililerine sesleniyorum boyle dolandırıcıların r10 da barındırılmamasını talep ediyorum. magdur arkaaslar r10 yetkililerine bildirelim banlanması icin arkadasın.
  • 30-03-2009, 12:30:30
    #15
    bulletincoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaa bu vurun yerden yere vurun sesimizi çıkarmıyorz diye öncelikle sana gelelim arkadasım senin nerden 130 dolarlık hesabın vardı.şifreni bana verdiğinde içerisinde 1 dolar vardı sesimizi çıkarmıyoruz diye bu kadar iftira yeterrr.Eylül bilişim sana gelirsek sen benden özür dilemedik sürece istedğin belgeyi çıkar sana cevap yok.diğer arkadas ANIL seninle bi sorunum yok paypal gün içerisinde yüklü miktarda para gönderimi olduğu zaman el koyuyor hesaba normalde zaten paypalda para göndermek yasaktır..ben gün içerisinde limiti aştım ver yolladım paralar pp tarafından çekildi bu arada konuyla alakası olmayan bazı arkadaslarım hele bi karışmayın siz hadi kalın sağlıcakla .numaramı veren arkadas msn e gireblrsen haber et
    Attığım mesaja cevap ver sen. 3 gündür yoktum ve şimdi de sınavlarım var. Sınavlardan sonra ilk işim tepene binmek olacak eğer o paypal hesaba geçmezse.
  • 01-04-2009, 06:08:10
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Ron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Attığım mesaja cevap ver sen. 3 gündür yoktum ve şimdi de sınavlarım var. Sınavlardan sonra ilk işim tepene binmek olacak eğer o paypal hesaba geçmezse.
    KURU SIKI KİMİN TEPESİNE BİNİON SEN ANCAK SIK KURU SIKILARI..HIIIIIIIII UNUTMADAN EYLÜL BİLİŞİM VE SAZ ARKADAŞLARI ASIL BEN SİZİN TEPENİZDEYİM ...bu arada r10 yetkilileri senin sözünle mi hareket edicek emir verir gibi atılıonuz birde şu işi olmayıpda kuru yere mesaj yazan yaverler yok mu .ah ah neyse ben muhatap bile almıyorum sizi atın tutun bakalım daha nereye kadar
  • 01-04-2009, 10:53:23
    #17
    bulletincoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KURU SIKI KİMİN TEPESİNE BİNİON SEN ANCAK SIK KURU SIKILARI..HIIIIIIIII UNUTMADAN EYLÜL BİLİŞİM VE SAZ ARKADAŞLARI ASIL BEN SİZİN TEPENİZDEYİM ...bu arada r10 yetkilileri senin sözünle mi hareket edicek emir verir gibi atılıonuz birde şu işi olmayıpda kuru yere mesaj yazan yaverler yok mu .ah ah neyse ben muhatap bile almıyorum sizi atın tutun bakalım daha nereye kadar
    yaptıgın adilikten başka bişe degil milleti dolandır sonrada hic bişe olmamıs gibi hareket et.ohh ne rahat muhakak r10 moderatorleri gorecek ve ozman bakacagız kime ne oluyor. yaptıgın dolandırıcılık sna gore bir hata

    sucluluk duygusundan boyle kacıyorsun ya ha ha ha

    adam olsan adam gibi sozlerini tutarsın.

    birde nereye kadar benim msn adresime engellicen benim girmemi engelle girmeyim merak etme muhakkak girerim eline ne gicirsa artık msn mi bloklamayla. adi bir insansın r10 da kimin ne oldugunu cok iyi biliyorlar artık merak etme sen.
  • 02-04-2009, 13:37:55
    #18
    bulletincoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KURU SIKI KİMİN TEPESİNE BİNİON SEN ANCAK SIK KURU SIKILARI..HIIIIIIIII UNUTMADAN EYLÜL BİLİŞİM VE SAZ ARKADAŞLARI ASIL BEN SİZİN TEPENİZDEYİM ...bu arada r10 yetkilileri senin sözünle mi hareket edicek emir verir gibi atılıonuz birde şu işi olmayıpda kuru yere mesaj yazan yaverler yok mu .ah ah neyse ben muhatap bile almıyorum sizi atın tutun bakalım daha nereye kadar
    Haysiyetsiz 4 gündür paypalı yatıracaksın da yatıracaksın. Yatırdığın parayı çekmeden önce düşünseydin kuru sıkmayı. Bir de utanmadan konuşuyorsun. 70 lirayla ne ben batarım ne sen zengin olursun. Ama zerre hakkım varsa haram olsun o para yatmadıkça. Ve elbet görüşeceğimiz yerler olacak. O zaman ne bahaneler uyduracaksın bakalım