bulletincoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KURU SIKI KİMİN TEPESİNE BİNİON SEN ANCAK SIK KURU SIKILARI..HIIIIIIIII UNUTMADAN EYLÜL BİLİŞİM VE SAZ ARKADAŞLARI ASIL BEN SİZİN TEPENİZDEYİM ...bu arada r10 yetkilileri senin sözünle mi hareket edicek emir verir gibi atılıonuz birde şu işi olmayıpda kuru yere mesaj yazan yaverler yok mu .ah ah neyse ben muhatap bile almıyorum sizi atın tutun bakalım daha nereye kadar
yaptıgın adilikten başka bişe degil milleti dolandır sonrada hic bişe olmamıs gibi hareket et.ohh ne rahat muhakak r10 moderatorleri gorecek ve ozman bakacagız kime ne oluyor. yaptıgın dolandırıcılık sna gore bir hata

sucluluk duygusundan boyle kacıyorsun ya ha ha ha

adam olsan adam gibi sozlerini tutarsın.

birde nereye kadar benim msn adresime engellicen benim girmemi engelle girmeyim merak etme muhakkak girerim eline ne gicirsa artık msn mi bloklamayla. adi bir insansın r10 da kimin ne oldugunu cok iyi biliyorlar artık merak etme sen.