Yaa bu vurun yerden yere vurun sesimizi çıkarmıyorz diye öncelikle sana gelelim arkadasım senin nerden 130 dolarlık hesabın vardı.şifreni bana verdiğinde içerisinde 1 dolar vardı sesimizi çıkarmıyoruz diye bu kadar iftira yeterrr.Eylül bilişim sana gelirsek sen benden özür dilemedik sürece istedğin belgeyi çıkar sana cevap yok.diğer arkadas ANIL seninle bi sorunum yok paypal gün içerisinde yüklü miktarda para gönderimi olduğu zaman el koyuyor hesaba normalde zaten paypalda para göndermek yasaktır..ben gün içerisinde limiti aştım ver yolladım paralar pp tarafından çekildi bu arada konuyla alakası olmayan bazı arkadaslarım hele bi karışmayın siz hadi kalın sağlıcakla .numaramı veren arkadas msn e gireblrsen haber et
gülüyorum sana sen dolandır milleti sonrada kalk ben bise yapmadım de alllah korkun yokmu bee. dolandırmak nezman hata oldu.soruyorum size????
bana surekli yalan soylediniz sabrım kalmayınca ana avrat kufrettim ama siz namusunuzu ortaya koyarak is yaparsanız bizlerin sucu nedir. benim özür ileyecek bir tarafım yok.45 tl icin namusunu ortaya koyarsan ne anlamı kaldı yaptıgın ticaretin.tam aksine senin ozur dilemen gerek.haram zıkkım olsun emi senin 7 den 70 e ailene haram olsun emi.daha geri kalan beddualarımı saymıyorum size. allahınızdan bulun tek dicem bu. bide su ustune cıkmaya calısıyorsun ya eger durustsen adamsan verirsin tel numaranı.
r10 yetkililerine sesleniyorum boyle dolandırıcıların r10 da barındırılmamasını talep ediyorum. magdur arkaaslar r10 yetkililerine bildirelim banlanması icin arkadasın.