Attığım mesaja cevap ver sen. 3 gündür yoktum ve şimdi de sınavlarım var. Sınavlardan sonra ilk işim tepene binmek olacak eğer o paypal hesaba geçmezse.
KURU SIKI KİMİN TEPESİNE BİNİON SEN ANCAK SIK KURU SIKILARI..HIIIIIIIII UNUTMADAN EYLÜL BİLİŞİM VE SAZ ARKADAŞLARI ASIL BEN SİZİN TEPENİZDEYİM ...bu arada r10 yetkilileri senin sözünle mi hareket edicek emir verir gibi atılıonuz birde şu işi olmayıpda kuru yere mesaj yazan yaverler yok mu .ah ah neyse ben muhatap bile almıyorum sizi atın tutun bakalım daha nereye kadar