bulletincoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KURU SIKI KİMİN TEPESİNE BİNİON SEN ANCAK SIK KURU SIKILARI..HIIIIIIIII UNUTMADAN EYLÜL BİLİŞİM VE SAZ ARKADAŞLARI ASIL BEN SİZİN TEPENİZDEYİM ...bu arada r10 yetkilileri senin sözünle mi hareket edicek emir verir gibi atılıonuz birde şu işi olmayıpda kuru yere mesaj yazan yaverler yok mu .ah ah neyse ben muhatap bile almıyorum sizi atın tutun bakalım daha nereye kadar
Haysiyetsiz 4 gündür paypalı yatıracaksın da yatıracaksın. Yatırdığın parayı çekmeden önce düşünseydin kuru sıkmayı. Bir de utanmadan konuşuyorsun. 70 lirayla ne ben batarım ne sen zengin olursun. Ama zerre hakkım varsa haram olsun o para yatmadıkça. Ve elbet görüşeceğimiz yerler olacak. O zaman ne bahaneler uyduracaksın bakalım